Theatre of the oppressed athens
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Πρόσφατα Θέματα
» Πρακτικά συνέλευσης Μαρτίου
Πρακτικά 6/2 EmptyΠεμ Απρ 13, 2017 12:42 pm από Admin

» Πρακτικά 6/2
Πρακτικά 6/2 EmptyΠεμ Απρ 13, 2017 12:34 pm από Admin

» Ποτε μπαινει μουσικη
Πρακτικά 6/2 EmptyΠαρ Μαρ 24, 2017 5:56 pm από Admin

» Πρακτικά της συνάντησης 26/11
Πρακτικά 6/2 EmptyΔευ Νοε 28, 2016 11:13 am από Admin

» feedback από Φάμπρικα 8-9.10.16
Πρακτικά 6/2 EmptyΚυρ Οκτ 23, 2016 1:21 am από Georgiana

» Πρακτικά συνέλευσης 16/10/16
Πρακτικά 6/2 EmptyΔευ Οκτ 17, 2016 9:17 pm από Admin

» κείμενο παρουσιάστριας
Πρακτικά 6/2 EmptyΤρι Οκτ 11, 2016 12:50 pm από Georgiana

» Ισχύουσα Δομή εως τώρα
Πρακτικά 6/2 EmptyΣαβ Οκτ 08, 2016 10:03 am από Admin

» Φωτογραφίες,βίντεο κ.α.
Πρακτικά 6/2 EmptyΠεμ Οκτ 06, 2016 3:38 pm από stavrula vidali


Πρακτικά 6/2

Πήγαινε κάτω

Πρακτικά 6/2 Empty Πρακτικά 6/2

Δημοσίευση από Admin Πεμ Απρ 13, 2017 12:34 pm

1.Καταρχάς, με μεγάλη περηφανεια ανακοινώνουμε το πολυαναμενόμενο όνομα της ομάδας μας:

Λεγόμαστε boalitaria , όπως προέκυψε από απόλυτα διαφανείς διαδικασίες και μποαλικές μεθόδους.

2.Κάναμε εκτεταμένο απολογισμό της προηγούμενης παράστασης
( γενικό συμπέρασμα: ήταν μια γεμάτη και εποικοδομητική εμπειρία με πολλά παιδιά που συμμετείχαν, ενδιαφέρουσες και εμπνευστικές αντικαταστάσεις και παρεμβάσεις που μας έκαναν να προβληματιστούμε, και ήμασταν όλοι παρα πολυ ευχαριστημένοι από τη διαχειριση εκ μερους του τζοκερ μας, Χρηστου Κ. και απο την πολυ σημαντικη λειτουργία της Αγγελικής μουσικής )

Απο αυτόν προέκυψαν τα θέματα:

Α. Του αριθμού των παιδιών που συμμετέχουν( τελευταίο σχολείο: 200 παιδια, πολλά για κλειστό χώρο, ο αριθμός μας δυσκολεύει στη διαχείριση των αρχικών παιχνιδιών και στην εμβάθυνση )

Σε σχεση με αυτό προτάθηκαν :

*Ενα πλαφον αριθμού παιδιών σε κάθε σχολείο, αναλογα παντα με το διαθέσιμο χώρο, και σωστή οργανωση από πριν.Προτάθηκε σε μεγαλα σχολεια να σπαμε τα παιδια στη μεση και να κανουμε 2 παραστασεις, αλλα δεδομενης της δυσκολιας της χορηγησης αδειας απο το υπουργειο για παρασταση στο ιδιο σχολειο 2 φορες, μαλλον συμφωνησαμε να προτιμαμε τα μικροτερα σχολεια.

* Να κανουμε πιο διαχειρισιμα θεατριτακα παιχνίδια στην αρχη χωριζοντας παιδια σε ταξεις και στελνοντας αντιστοιχα ενα ατομο απο την ομαδα σε καθε ταξη για να κανει τα παιχνιδια της προετοιμασίας( ισως και με πιο σχετικη θεματικη με την παρασταση μας) , με στοχο στο τελος να συγκεντρωθουμε ολοι μαζι, να κανουμε ενα ομαδικο παιχνιδι και να αρχισει το φορουμ. Δηλαδη τα παιχνιδια της αρχης να τα κανουν περισσοτερα απο 1 ατομα και να διευκολυνουμε το τζοκερ. Προταθηκε επισης να κανουμε παιχνιδια θεατροπαιδαγωγικα και στο τελος.

*να συσταθεί μια θεατροπαιδαγωγική υποομαδα στη boalitaria που να αναλαβει να προτεινει παιχνιδια σχετικά με τη θεματικη της παραστασης, αλλα και να παραπεμπουμε στο δυκτιο για το θεατρο στην εκπαιδευση για περαιτερω εμβαθυνση σε σχεση και με την εκπαιδευση των καθηγητων του σχολειου, και με το θεατρο φορουμ και το θτκ, και για περαιτερω δρασεις των παιδιών σε σχεση με αυτο.

Β.Πώς διαχειριζόμαστε τις παρεμβάσεις των καθηγητών που μερικές φορές ειναι εξουτιαστικες και καπελωνουν τα παιδια;

* Προταθηκε πως αν θελει καποιος καθηγητης είτε να κανει αντικατασταση ειτε να μιλήσει , η τοποθετηση του να μην ειναι ούτε στην αρχή ουτε στο τέλος.Να προηγείται και να έπεται τοποθετηση παιδιού, ώστε να διασφαλίζεται η ισοτιμία και η ισότητα. Ο ρολος του Τζοκερ σ αυτη τη διαχειριση ειναι καθοριστικός.Χρηστο και παλι μπραβο.

Γ. Σε σχεση με το ρόλο του τζόκερ: ειμαστε ολοι ισοι, ο τζοκερ ειναι διαχειριστής. Με το καλο να κανουμε και σεμιναρια γι αυτο.( δρασεις/ σεμιναρια κτλ: επομενη συνελευση)

Δ. Οι ρολοι της παραστασης ειναι:
#Ηθοποιοι ( οι ρολοι διπλώνονται αναλογα με τα διαθεσιμα ατομα ωστε να βγει η παρασταση )
# τζοκερ
# Τεχνικος ( να ειδοποιειται εγκαιρως)
# fascilitators παιχνιδιων( απο ολους τους διαθεσιμους+ του τζοκερ)
# μουσικός
# πρακτικογραφος παράστασης κατα τα ινδικά πρότυπα, που θα μας βοηθησει στην περαιτερω αναλυση και βελτίωση.

Να τους αναλαμβανουμε εγκαιρως και υπευθυνα και οργανωμενα.

Ε.Θεματα και προκλήσεις που προεκυψαν στην παρασταση:

Σεξιστικα και εμφυλα σχόλια, παρουσία παιδιών φιλικα προσκειμενων σε φασιστικές αφηγήσεις, αυταρχισμός και εξουσιαστικότητα καθηγητων, αντιεξουσιατές με αυταρχική συμπεριφορά, διαχείριση της βίας ειτε σωματικής ειτε ψυχολογικής.

Συμφωνήσαμε πως το σχολείο ειναι ενας καθρεφτης της μεσης ελληνικης κοινωνίας και πως σε σχεση με τα παραπανω γιναν οολυ ενδιφερουσες αντικαταστασεις και παρεμβασεις και πως ειναι πολυ σημαντικό αυτό που κάνουμε και λεμε να το συνεχισουμε στα σχολεια γιατι μας εμπνεει. Ειπαμε αν γινεται στα ινδικα προτυπα να εχουμε στο μυαλο μας να ξαναπηγαινουμε στα ιδια σχολεια ή να γινονται κι αλλες δρασεις.Οποτε:

3. Ειπαμε μεχρι το Πασχα να κανουμε 2 η 3 παραστασεις στα σχολεια
, 1 σιγουρα εκτος κεντρου για να εχουμε και την εμπειρια απο κοινο οχι τοσο διπολιτισμικο/ φιλικα προσκειμενο προς τα θεματα της παραστασης. Ειπαμε επισης να κανουμε και παραστασεις σε αλλα σχολεια της Κυψελης, εχοντας στο μυαλο μας μια μελλοντικη παρασταση στον Αγ. Παντελεημονα .Καθώς ομως δε συμφωνησαμε για την πραγματωση της παραστασης εκει( ειναι κατι για το οποιο χρειαζεται να συζητησουμε τους ορους και χρειαζεται επισης πολυ οργανωση για τεχνικα, περιφρουρηση, χρονο διεξαγωγης- Μαιο/ Σεπτεμβριο- σχολεια η οχι, τοπικες κοινωνικοπολιτικες συνθηκες) μεταφερουμε τη συζητηση και αποφαση γι αυτο στην επομενη συνελευση. Μεχρι τοτε λεμε στα σχολεια ανοιχτα οτι αυτος ειναι ενας βαθυτερος στοχος μας, σαν κρυφος καημος, οποιος πιστος προσελθει.Σαν προτεινομενα σχολεια λοιπον εχουμε:

*Το σχολειο της Κυψελης με το οποιο ειχε ηδη μιλησει ο Χρηστος, που ειναι ομως 400 μαθητες.

* Το εσπερινο του Μενιδιου που μας ειπε η Ιωαννα, που βολευει κι αυτους που δουλευουν πρωι, συμφωνησαμε αρκετοι σε αυτο και ειπαμε οτι ειναι βολικο σαν πρωτο σχολειο κρουσης για το Φεβρουαριο.

* 2 σχολεια στα Βορεια προαστεια( Χαλανδρι- Μαρουσι) που μας ειπε η Μαργαριτα

* Το Μουσικο του Πειραια

* Ενα σχολειο στο Νεο Ηρακλειο που προτεινε η Μαρια.

Αποφασισαμε να κανουμε κρουσεις σε ολα τα σχολεια και να παμε σε αυτο που μας βολευει περισσοτερο χρονικα, οργανωτικα, με τους ορους που θεσαμε και με βαση τον αριθμο των παιδιων. Το πιο ειδικο πλανο εχει λοιπον ως εξης:

Φλεβαρη+ Μαρτη 2 παραστασεις:

1 κεντρο ( Σχολειο στην Κυψελη με πανω κατω 200 μαθητες , κανει ο Χρηστος ψακτικη και ερωτησεις)
1 απόκεντρο ( Μενιδι όπου αναλαμβανουν να μιλησουν Ιωαννα Χρηστος )

Ρωταει η Μαρια στο νεο Ηρακλειο και η Μαργαριτα στο Χαλανδρι.

4. Προταθηκε να παιξουμε την παρασταση και σε αλλο χωρο, με ενηλικες, το συζηταμε μετα τα σχολεια.

5. Οσον αφορα τα ενδοομαδικα μας, καλο ειναι διαφωνιες μελων που αφορουν την ομαδα να συζητιουνται σε συνελευση με τα ενδιαφερομενα ατομα παροντα.Οποτε στην επομενη συνελευση οποιος πιστος προσελθει, για να παρουμε αποφασεις και για νεα μελη, αν θα γινει αλλο ενα εκπαιδευτικο κλπ.

6. Οσον αφορα τη νεα παρασταση και τις παραλληλες δρασεις, ειπαμε οτι στις συναντησεις περα απο τις προβες μπορουμε να δουλευουμε πιο παιχνιδιαρικα/ θεατρικα, οπου και θα μπορουμε να εχουμε το χωρο και το χρονο να προκυπτουν ιδεες και θεματα για αλλα πιθανα φορουμ η αλλες δρασεις. Πρωτοβουλιακα μπορει οποιοσδηποτε να προτεινει σεμιναρια η παιχνιδια και να αναλαβει την οργανωση.

Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 18
Ημερομηνία εγγραφής : 17/09/2016

https://boalitaria.board-directory.net

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης